Hlášení poruch, závad a stížností
Nedávno nahlášené
výtah
Nahlášeno: 13. 08. 2025
Popis: Dne 13.8. v 7,OO jsem nastoupila do výtahu
přijela až do přízemí a dveře výtahu se neotevřely a nešly otevřít.
Komunikovala jsem s dispečinkem výtahů-poslali technika ,který přijel v 7.42 hod.
Stále rozbité světlo v 2055
Nahlášeno: 16. 07. 2025
Popis: Dobrý den,
po "opravě" nefunkčního osvětlení světlo bliká ihned od opravy. Nyní se to zintenzivnilo tak, že je více tma než světlo, je to horší než vesnická diskotéka s několika promilemi v krvi a u nemocných lidí to může vyvolat epileptický záchvat.
Děkuji.
osvětlení výtahu 2054
Nahlášeno: 13. 07. 2025
Popis: Ještě připomenu věčně blikající osvětlení výtahu 2054. Někdy svítí normálně, ale většinou protivně bliká, první pole osvětlení, zbytek je v pořádku. Když přijede opravář na nejedoucí výtah, ať se na to osvětlení také podívá a opraví, a nevymlouvá se, že zrovna momentálně třeba bude svítit normálně.
výtah 2054
Nahlášeno: 13. 07. 2025
Popis: Nefunguje opět výtah 2054, stojí prý ve 4. patře dle signálky v suterénu.
Včera v půl desáté večer jsem výtah přivolal z 11.patra, přijel,otevřel se, pak se začal pomalounky zavírat, a v polovině se dveře prudce s příšernou ránou zavřely. Pak nereagoval. Po chvilce se opětně otevřel, zavřel, a zase nic. Posléze se zase samovolně asi rozjel, v 8. patře se dal přivolat, a zase nyní nejede. Je to nejméně počtvrté, kdy výtah nejel, a nejspíš se sám samovolně zprovoznil. Něco je špatně, servis tu zřejmě vůbec po oznámení poruch nebyl, nebo když milostivě servis přijel, výtah asi zrovna jel, tak zase servis odjel, aniž by závadu našel a odstranil.
Bylo by dobré po každém nahlášení poruchy dát vědět, kdy servis milostivě dorazil a co opravil.